I AM SISLEY
Η νέα ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία της Sisley για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021 επικεντρώνεται στην αυθεντικότητα και απεικονίζει πραγματικούς ανθρώπους που τους ενώνει το πάθος τους… Μουσική, σερφ, τέχνη, χορός, μαγειρική και πολλά άλλα πάθη συνοδεύονται από φωτογραφίες και βίντεο με καλλιτέχνες, δημιουργούς και αθλητές στο φυσικό τους περιβάλλον, εκεί όπου νιώθουν περισσότερο σαν στο σπίτι τους και ελεύθεροι να είναι ο εαυτός τους!
Στη νέα καμπάνια με θέμα «I AM SISLEY», οι ηθοποιοί Aurora Ruffino και Gianmarco Saurino, o σεφ Andrea Volpe, η πρίμα μπαλαρίνα Nicoletta Manni και τα κορίτσια του συγκροτήματος Killin‘ Baudelaire είναι μόνο μερικοί από τους χαρακτήρες που εμφανίζονται μπροστά από τον φακό για να μεταφέρουν το βάθος του πάθους τους και την αγάπη τους για αυτό που κάνουν.
Έτσι, η διαφημιστική εκστρατεία Ι ΑΜ SISLEY απομακρύνεται από τα επικοινωνιακά στερεότυπα της μόδας για να διηγηθεί τη δική της ιστορία μέσω της αυθεντικότητας, της ειρωνείας και της οικειότητας, αξίες που ανέκαθεν υπήρξαν ορόσημα της εμπορικής ταυτότητας της SISLEY.
Η καμπάνια αναπτύχθηκε από την ομάδα της Sisley με σκοπό να δημιουργήσει μια στενότερη επαφή με το κοινό της. Τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή έχει ο Carlo Miari Fulcis και το τμήμα We Are Social έχει αναλάβει τη στρατηγική επικοινωνιακή διεύθυνση της καμπάνιας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέψουν στη Sisley να δημιουργήσει αμεσότερη επαφή με το κοινό της, ενώ ένα βίντεο-μανιφέστο θα λειτουργήσει ως teaser πριν την επίσημη παρουσίαση σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.
Το μήνυμα που στέλνει η Sisley σε όλους τους θαυμαστές της είναι δυνατό και ξεκάθαρο: η ζωή είναι πολύ πιο ευχάριστη όταν κάνουμε αυτό που αγαπάμε, όταν ακολουθούμε το πάθος μας.
Αφήστε μια απάντηση