Η Nestlé μηδενίζει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για το μέλλον των τροφίμων, ενώ την ίδια στιγμή η παραγωγή και η κατανάλωση φαγητού είναι σημαντική πηγή εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG). H Nestlé γνωρίζοντας πως η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής δεν μπορεί να περιμένει, δεσμεύεται να μειώσει στο μισό τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030 για να φτάσει στις καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050.
Για να επιταχύνει την πορεία της προς την επίτευξη αυτού του στόχου, η Nestlé θα επενδύσει συνολικά 3,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα τα επόμενα πέντε χρόνια.
Αλλαγές απαιτούνται και στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας για τον οποίο η Nestlé έχει ήδη δρομολογήσει την ανανέωση του στόλου οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο και την επιλογή λύσεων με λιγότερες εκπομπές έως το 2022.
Η Nestlé Ελλάς μάλιστα έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα στην ηλεκτροκίνηση και σε εναλλακτικές μορφές μεταφοράς πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση των εκπομπών, έχει ξεκινήσει ειδικό πρόγραμμα αντιστάθμισης περιβαλλοντικών ρύπων, καθώς επίσης έχει διαμορφωθεί και ο οδικός χάρτης και πλάνα ενεργειών ετήσιας μείωσης των εκπομπών CO2. Μέχρι το 2025, το 90% του στόλου της εταιρείας θα αποτελείται από «πράσινα» οχήματα, ενώ δεσμεύεται και για 50% λιγότερες εκπομπές του συνολικού της στόλου.
Τα δύο εργοστάσια της εταιρείας στην Ελλάδα χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές, ενώ μέσα από μια σειρά δράσεων και βελτιώσεων στις γραμμές παραγωγής σημειώθηκε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 54% τα τελευταία 10 χρόνια.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, δήλωσε: «Ο οδικός χάρτης μας προς την επίτευξη του στόχου των μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου τίθεται σε εφαρμογή. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία και τους πόρους μας, για να κάνουμε ουσιαστική διαφορά στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Σκοπός εξάλλου της Nestlé είναι να ενισχύει την ποιότητα της ζωής για όλους, σήμερα και στο μέλλον, αναδεικνύοντας τη δύναμη της διατροφής με προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και σέβονται τον πλανήτη».
Αφήστε μια απάντηση