#Σε Ακούμε: Η καμπάνια για το λανσάρισμα της νέας Always

#Σε Ακούμε

Η Always®, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της γυναικείας υγιεινής, λανσάρει τη νέα της σερβιέτα: ένα προϊόν σχεδιασμένο με γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτριών. Στην Always Ultra, η κορυφαία απορροφητικότητα συνυπάρχει με την εξαιρετικά απαλή υφή –χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό.

Το νέο προϊόν αποτελεί την πιο σημαντική καινοτομία της Always® μέχρι σήμερα –μια απάντηση σε ένα διαχρονικό αίτημα των γυναικών: «Θέλουμε μια σερβιέτα που να μας προστατεύει πραγματικά… αλλά να είναι και απαλή». Η νέα Always® το κάνει πράξη.

Αναπτύχθηκε από την ομάδα έρευνας & ανάπτυξης της P&G, αφού αφουγκράστηκαν τις πραγματικές ανάγκες των γυναικών και φρόντισαν να τις ικανοποιήσουν. 

Η βελτιωμένη της σύνθεση προσφέρει απαράμιλλη αίσθηση απαλότητας, ενώ τα ενισχυμένα απορροφητικά στρώματα εξασφαλίζουν απόλυτη προστασία ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Η καμπάνια #Σε Ακούμε, που συνοδεύει το λανσάρισμα, βασίζεται σε αυθεντικά σχόλια και εμπειρίες αληθινών καταναλωτριών. Η φωνή τους ενέπνευσε τη δημιουργία όχι μόνο του προϊόντος αλλά και της επικοινωνίας. Η Always® δεν άκουσε απλώς –αντέδρασε, καινοτόμησε και παρέδωσε.

Η παρουσίαση της νέας Always® πραγματοποιήθηκε στο Anassa City Events, παρουσία εκπροσώπων του brand, συνεργατών του brand, εκπροσώπων των media αλλά και γυναικών που συμμετείχαν ενεργά στη διαμόρφωση της καμπάνιας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων η Χριστίνα Μπόμπα (φωτό 1), η Marseaux (φωτό 2), η Δανάη Γεωργαντά, η Φωτεινή Αριστακεσιάν, η Μαρία Μητσώλα και η Αναστασία Κοτελίδου. Ήταν μια γιορτή καινοτομίας, εξέλιξης και δέσμευσης στην αυθεντική φροντίδα.

Με το νέο της λανσάρισμα, η Always® καλεί όλες τις γυναίκες να συμμετέχουν στον διάλογο και να δοκιμάσουν τη νέα σερβιέτα. Γιατί η επόμενη μεγάλη καινοτομία δεν ξεκινά από εμάς. Ξεκινά από εσάς.

Δείτε ακόμα:  1664 Blanc! Η premium μπύρα με τη διεθνή απήχηση, έφτασε στην Ελλάδα!

#Σε Ακούμε

Μοιραστείτε:
Scroll to Top